Links |
BronnenBaert, H. Beunens, L. & Dekeyser, L. (2002). Projectonderwijs: leren en werken in groep. Leuven: Acco.
Drijkoningen, C. (2012). Lerende netwerken in perspectief. Leuven: Acco. Fontys (E. Verbiest. (2002). Netwerken en collectief leren: reflecties over leren in netwerken. School en samenleving. Afl 1, december 2002, 99.) Gielen, H. (2007). Stimuleren van leernetwerken voor kenniswerkers. In Baert, H., Gielen, H., Lauwers, B. & Van Bree, L. (red.). Leren van en met elkaar op de werkplek (p. 143-171). Mechelen: Wolters Kluwer. Koppen, D. (2002). De netwerktheorie als sleutel voor een samenwerkingsverband tussen scholen. Schoolwijzer, 14 sept 2002, p23. workshop ‘supervisie en intervisie. Een pleidooi voor traag leren’ www.vvsg.be Steunpunt GOK - Brede school (2008). Samenwerking en netwerkvorming in praktijk. Steunpunt GOK (download op www.ond.vlaanderen.be/bredeschool) Suijs, S. (1999). De magie van (interorganisationele) netwerken. Gids sociaal-cultureel en educatief werk. Samenlevingsopbouw, afl 24, p119. Tjepkema, S. (2010). Leren door proberen: experimenten in het werk. In Gijbels, D. & van Raemsdonck, I. van (red.) Develop: leerpotentieel van de werkplek. No. 3, p. 35-41. Houten: Springer. (download via www.kessels-smit.com) Verbiest, E. (2002). Netwerken en collectief leren: reflecties over leren in netwerken. In School en samenleving. Afl 1, december 2002, 99-117. |